PedagogDirekt

Lärande i praktiken

Main menu

Skip to primary content
Skip to secondary content
  • Hem
  • Aktiviteter
  • Presentationer
    • Relationer mellan tal inom additiva strukturer även då negativa tal är involverade
  • Seminarieserier
    • 10 seminarier i bedömning, läsåret 2014-2015
    • Gottsta skola
    • Hammarskolan 2019-2022
    • Kvisthamraskolan 2014-2015
    • Lagga Långhundra 2018
    • Långsjöskolan våren 2015
    • Mariehällsskolan 2019-2020
    • Norrsund – Elmsta våren 2015
    • PDV 2015-2016
  • Dokumentationer
    • Långsjöskolan 150203
    • Marholmen 140618
    • Hallstavik 140408
    • Balders Hus 140402 & 141209
    • Långsjöskolan 140325
  • Forskningsseminarier
    • 151019 Anna Karlefjärd
    • Forskningsseminarier start
    • 151110 Patricia Diaz
    • 150120 Petri Partanen
    • 150216 Hans-Åke Scherp
    • 150325 Catharina Tjernberg
    • 150427 Anna Karlefjärd
    • 150511 James Nottingham
    • 150825-26 Dylan Wiliam
    • 141118 Andreia Balan
    • 141117 Ingrid Westlund
    • 140916 Barbro Westlund
    • 140902 Daniel Barker
    • 140818 Nottingham James
    • 140528 Petri Partanen
      • Petri Partanan dokumentation Lösenskydd
    • 140526 Madeleine Löwing
    • 140520 Håkan Fleischer
    • 140415 Lisa Björklund Boistrup
    • 140318 Andersson & Tuominen
    • 140218 Mona Holmqvist Olander
    • 140128 Ann S. Pihlgren
  • Learning Study
  • Ingång skola
    • Ingång skola – start
    • Matematik
      • Matematik – start
      • De fyra räknesätten
      • Positivt om negativa tal
      • Problemlösning
      • Symmetri och mönster
      • Juvelbutiken (Diamantdiagnoser)
      • På jakt efter förmågor
    • Handledning Learning Study
  • Om oss
    • Kontakt
  • Grundskoleguide för föräldrar
  • Mattecoachen
  • Tematiska föräldramöten 121026

Lagga Långhundra 2018

Dokumentation från kompetensutvecklingsinsatsen under vårterminen 2018 på Lagga & Långhundra skolor avseende Formativ undervisning och bedömning.

Tillfälle 1, 8 januari 2018

Introduktion BFL Lagga Långhundra 8 januari 2018

TILLFÄLLE 2, 31 januari 2018

Lagga Långhundra 31 januari 2018

Forskning i korthet 2014-2

Frågor som stöd – Forskning i korthet

TILLFÄLLE 3, 21 mars 2018

Lagga Långhundra 21 mars 2018

TILLFÄLLE 4, 25 april 2018

Lagga Långhundra 25 april 2018

Dokumentationsmall 25 april 2018

TILLFÄLLE 5, 30 maj 2018

Lagga Långhundra 30 maj 2018

Hur, kollaborativt, hålla i och utveckla formativt förhållningssätt?

  • Klicka för att dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster)
  • Klicka för att dela på Twitter (Öppnas i ett nytt fönster)
  • Klicka för att maila detta till en vän (Öppnas i ett nytt fönster)
  • Klicka för utskrift (Öppnas i ett nytt fönster)

RSS Senaste nytt från Skolverket

Populära inlägg & sidor

  • Hem
  • Relationer mellan tal inom additiva strukturer även då negativa tal är involverade

Meta

  • Logga in
  • Inlägg via RSS
  • Kommentarer via RSS
  • WordPress.org
Proudly powered by WordPress
loading Avbryt
Ditt meddelande skickades inte - kontrollera din e-postadress!
E-postkontroll misslyckades, försök igen
Tyvärr, din blogg kan inte dela inlägg via e-post.